Eαν επιθυμείτε την επιστροφή μέρους ή του συνόλου της παραγγελίας σας, αυτό μπορεί να πραγματοποιηθεί μέσα σε 3 εργάσιμες ημέρες από την ημέρα παραλαβής της. Εάν έχουν περάσει 3 μέρες από την παράδοση, δυστυχώς δεν μπορούμε να σας εξυπηρετήσουμε με αλλαγή, για οποιονδήποτε λόγο.

Παρακαλούμε μην επιστρέφετε την παραγγελία σας προτού έρθετε σε επικοινωνία με το info@royaljewelry.gr .

Για λόγους υγιεινής δεν μπορείτε να επιστρέψετε σκουλαρίκια.

Επιστροφές χρημάτων δεν πραγματοποιούνται.

Εάν επιθυμείτε να αλλάξετε το προϊόν σας με κάποιο άλλο, τότε παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας στο email info@royaljewelry.gr . Κατόπιν συνεννόησης, θα σας αποστείλουμε το κόσμημα της αρεσκείας σας. Σε αυτή την περίπτωση, το κόστος των μεταφορικών επιβαρύνει τον πελάτη.

Για να γίνει δεκτή η επιστροφή θα πρέπει το προϊόν να βρίσκεται στην αρχική του κατάσταση και συσκευασία. Μόλις ολοκληρωθεί ο ποιοτικός έλεγχος και δεν διαπιστωθούν φθορές τότε θα σας αποστείλουμε το νέο προϊόν. Οποιαδήποτε ένδειξη ότι το προϊόν έχει χρησιμοποιηθεί, ακυρώνει την δυνατότητα αλλαγής. 

Μέχρι τη στιγμή που το προϊόν θα φτάσει σε εμάς, βρίσκεται υπό τη δική σας ευθύνη, οπότε είναι σημαντικό να φροντίσετε για την ασφαλή μεταφορά του ώστε να αποφευχθούν τυχόν ζημιές και ως εκ τούτου αδυναμία επιστροφής του.

Εάν θέλετε να προβείτε σε αγορά δώρου θα πρέπει στις σημειώσεις της παραγγελίας σας να αναφέρετε ότι επιθυμείτε κάρτα αλλαγής, η οποία δίνει τη δυνατότητα στον πελάτη το περιθώριο των 10 ημερών για αλλαγή. Στην προκειμένη περίπτωση, ο πελάτης επιβαρύνεται τα έξοδα μεταφοράς – αλλαγής.

Δεν πραγματοποιούνται αλλαγές/επιστροφές στα εκπτωτικά προϊόντα. Δεν δεχόμαστε επιστροφές/αλλαγές στις προσφορές BLACK FRIDAY, CYBER MONDAY  και σε προϊόντα που έχουν αγοραστεί με τη χρήση ΕΚΠΤΩΤΙΚΩΝ ΚΩΔΙΚΩΝ. Αλλαγές γίνονται δεκτές ΜΟΝΟ στο νούμερο σε αυτή την περίπτωση.

Προσοχή: Στη δυσάρεστη περίπτωση που το προϊόν που αγοράσατε φτάσει σε εσάς με φθορές, παρακαλούμε ενημερώστε μας άμεσα εντός της ίδιας ημέρας. Σε αυτή την περίπτωση ο πελάτης δικαιούται αντικατάσταση ή αποζημίωση.

Για παραγγελίες που έχουν πραγματοποιηθεί με χώρα προορισμού την Κύπρο ισχύει το πλαίσιο των 48 ωρών μέσα στο οποίο θα πρέπει να μας έχετε ενημερώσει για την επιθυμία σας. Ωστόσο, θα πρέπει να έρθουμε σε προσωπική επικοινωνία για την ολοκλήρωση της διαδικασίας και την ενημέρωση του πελάτη για την επιβάρυνση των μεταφορικών εξόδων.

Δεν πραγματοποιούνται αλλαγές προϊόντων σε αποστολές εντός Ευρώπης.